The first SALE

Någon som vill köpa så är det bara att höra av er, Skriv en komentar eller hör av er på: [email protected]
Först i kvarn är det som gäller och ni betalar protot!
Mer finns nere på sidan. xD




En snygg Ceris rosa tröja/ tunika som jag köpt på H&M för ca 150kr. andvänd 1-2 ggr. i storleken: 38.
Mitt pris: 50kr




En lånh kofta som är super att ha på sig lite små kyliga sommar kvällar. den är knappt andvänd.
Finns dessvärre inget snöre till den, men sed går super att ha den öppen utan att stänga den. eller ja ett snyggt brett skärp
köpt på Gina tricot för ca 200 kr. i storleken: XS
Mitt pris: 50 kr.



En liten väst köpt på Vera moda för ca 200kr. Den är knapt använd. den är i storleken: 36.
mitt pris: 50 kr




En skjorta/blus från hm ord.pris : ca 70 kr. i storleken: 38. KNAPPT ANVÄND!
mitt pris: 40 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0