dam och män

Först i kvarn är det som gäller. Jag bor ju i stockholm så om någon vill möta upp mig och ta emot sakerna så är det oki annars så får ni stå för frakten.
Hör av er på: [email protected] eller skriv kommentar!!


Kjol köpt på Halens andvänd ca 3 ggr, Ord-pris ca 150-170 kr. Storlek: 38
Mitt pris: 30 kr




Hängsel shorts från H&M , ord-pris ca 200kr. storlek: 40
mitt pris: 50kr




tunika/klänning från Gina tricot, ord-pris ca: 70-90 kr. storlek: M
mitt pris: 40 kr



tunika/klänning köpt på Gina tricot, ord-pris: ca 190-200 kr. storlek: S
mitt pris: 30




Klänning köpt på H&M, andvänd 1-2 ggr. Storkel: 36. Vitt bälte med rosett ingår. Ord-pris ca: 300kr.
Mitt pris : 100kr




Midje korsett köpt på Twilfit. Storlek: M , Ord-pris: ca 200 kr
mitt pris: 75kr.


DIF tröja köpt på Derby butiken. Storlek: M , Ord-pris: ca 150-200 kr.
Mitt pris: 50 kr


En djurgårds tröja. Köpt på Derby-butiken, Storlek: XS. ord-pris: ca 150 kr.
mitt pris: 50 kr


En Adidas jacka, designad av Stella McCartney. Står hennes namn i jackan, och under kragen på baksidan av jackan. Jackan är gjort i Fleece och annat tyg, med små små, reflex detaljer.
storlek: 34. ord-pris: ca 1000 kr.
Mitt pris: 500kr



ett par Sheep monday jeans. Storlek: 25/32. ord-pris: 400kr.
mitt pris: 100kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0